niedziela, 8 listopada 2009

Beret, mam beret!


Zrobiłam sobie beret Allyson z podwójnej Oliwii i wyszedł świetnie. Kolor akurat miałam pod ręką taki bury, ale myślę, że jeśli dołożę jakiś element dekoracyjny w fiolecie, będzie lepiej :)
Druty 8mm, podwójna oliwia, wzór tu:


DHF, dziękuję :* A schemat bardzo polecam, dobrze napisany i prosty.
Alushko, szukam gotowego wzoru do przetłumaczenia, niestety osoby, do których napisałam z prośbą na razie się nie odzywają. Ale może się uda :)
Klikaf, to jest bardzo fajny pomysł :) Ja tak zrobiłam, gdy wymiękłam na Frost Flowers Shawl ;)
Ewo, dziękuję - kolor jest obłędny, szukam właśnie włóczek w tym odcieniu z innych firm, mam ochotę na sweterek albo kamizelkę :)
Magii, powodzenia :)
Aleksandro, już dodaję Twoją najnowszą produkcje :) Ależ się z tej zabawy akcja badawcza zrobiła!
Koticzko, Ślizgon też człowiek :) PS ja też nie przepadam za Gryffindorem :P
Antonino, jesteś dodana. Co my byśmy zrobiły bez Twojego wkładu w skarpetkową edukację? :)

4 komentarze :

drutosfera pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

miło zobaczyc coś tak pięknego z rana, cudownie Ci wyszedł!

Małyduszek pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

fajny ten beret.
Truskaweczko jakiś czas temu kupiłam w hurtowni moherek zorzę w podobnym kolorze, jeśli jesteś zainterewsowana, może warto poszukać na necie, albo przejść się do tej hurtowni.
Nie wiem co się ze mną dzieje, skarpetki zaczynałam ze 3 razy, sprawdzony wzór skarpetek, którymi obdarowałam maluszki w całej rodzinie i znajomych. A teraz normalnie klątwa jakaś zawisła, nic mi nie wychodzi.
pozdrawiam
Małyduszek

Przemek pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Nie, no coś pięknego ! :]
Moje, wielkie, gratulacje ! :)

Robaczek15 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Piękny beret (wzór i kolor). Dziękuję Ci za odwiedziny na moim blogu :) Okazało się,że reklamy były spowodowane kodem statystyk. Już go usunęłam, więc nie powinny się więcej pojawiać.
Pozdrawiam cieplutko :)
(www.welniaczki.blox.pl)

Step 7: Then click on the save template.