piątek, 23 listopada 2012

Żeby tak człowieka najlepsza przyjaciółka urządziła...

Nagroda piękna, z inspirującym zaleceniem - bardzo Ci, DHF, dziękuję :*

Ale ja PRZECIEŻ nie cierpię łańcuszków! I co mam teraz zrobić?
No to ja odpowiem może.

1. Danie, które przyrządzasz najlepiej
Każde. Jak nie wychodzi, to nie przyrządzam ;)
2. Z czym Ci się kojarzy dzieciństwo
Ze staniem na blaszanym mostku nad mała rzeczką z moim Dziadziem.
3. Co myślisz rano gdy widzisz się w lustrze
"Dasz radę" :)
4. Piżama czy koszula nocna?
Koszula, zwłaszcza u faceta.
5. Pierwsza rzecz zrobiona własnoręcznie
To było 29 lat temu! Ale pamiętam sweterek dla barbie, w biało-niebieskie paski, robiony ściegiem francuskim na drutach z żyłką. Myślałam, że żyłka jest po to, żeby druty się nie zgubiły ^^
6. Kot czy pies?
Koooot! A najlepiej dwa.
7. Ulubiona pora roku
Jesień.
8. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
W Szkocji.
9. Choinka sztuczna czy żywa?
Tylko żywa. Ekologicznie :)
10. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
Szczodre Gody :)
11. Jaki sport uprawiasz?
Biegi przełajowe za Paniczem :D

Ale nominować nie będę. Bo nie popieram łańcuszków przecież :>

3 komentarze :

drutosfera pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

:* :* :*

Aguska31 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Gratuluje wyroznienia :) ii co nie lubisz lancuszkow ,ale dzieki temu mialysmy okazje Cie troszke wiecej poznac :) Pozdrawiam

Lenard pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

jak ja tę Szkocję doskonale rozumiem ;-)
nadmienię, że zdecydowanie psich wolę ;-P

Step 7: Then click on the save template.