poniedziałek, 17 lutego 2014

A może agregator?

Znacie agregatory blogów kulinarnych, takie jak Durszlak czy Mikser? Bardzo je lubię, chętnie korzystam i właśnie wczoraj dowiedziałam się, że rusza podobna inicjatywa z naszej, rękodzielniczej dziedziny:
http://zrobisztosam.com/

Co Wy na to? Ja już dodałam swój blog i mam nadzieję, że agregator szybko ruszy.
A wiecie, co jest jeszcze świetne? Łatwe organizowanie i przeprowadzanie RaSZów, RaNDów i innych KALów - agregatory kulinarne mają takie funkcje :)

Jeśli idzie o robótki, nadal dłubię moją nimfę. Mam ostatnio sporo zleceń tłumaczeniowych i graficznych i mało czasu na dzierganie, ale postaram się skończyć wreszcie, bo czeka już włóczka na Owls dla mojej Miss :)
Asju - i ja Tobie dziękuję :*
Bevo, Link Within niestety źle działa, ale Ela K. podesłała mi sposób na obejście ich usterki z bloga Kreatywna przyjemność - znajduje się tam i cała instrukcja :)
Mr. K - taki był mój cel. Chciałam zgromadzić w jednym miejscu, po polsku, podstawowe informacje na ten temat :)
Marto, zgadza się - gorzej, że LinkWithin ostatnio świruje.

2 komentarze :

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ułatwi blogowanie :)

Lenard pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

no nie mam tutoriali ani weny, więc teges, chyba nie dodam się :-)
ale wiosnę mam za to i fajnie jest tam, za oknem!

Step 7: Then click on the save template.