czwartek, 11 lutego 2016

Jest zima, wiatr wyje jak pies



I tak o.
Ale dzierga się, żyje się, nosy zasmarkane obciera się.

Skończyło się sweter, miał pójść szybko, ale wskoczył mi dodatkowy projekt, o którym w przyszłym tygodniu, bo to jeszcze tajemnica.
Tymczasem Wanderling Isabell Kraemer z włóczki Emilia z Włóczek Warmii. Powiem wam, że uzależniłam się od ich farbowanek. :)


Poszło 500g włóczki, druty 4mm i 3,5mm.
Fason swetra to trapez, dostępne były dwie wersje, z kieszeniami lub bez, ja zdecydowałam się na prostą, bo bioder i brzucha mam wystarczająco dużo ;)
Rękawy wyszły 3/4, więc na rozmiar 48 zdecydowanie trzeba tej włóczki więcej. Na mniejsze rozmiary starczyłoby.Wprowadziłam drobną motyfikację - skróconymi rzędami przedłużyłam środek tyłu, żeby sweter mniej się poddzierał na zadku ;)
Jestem bardzo zadowolona, sweter jest megawygodny i cieplutki.

Drugi projekt zajął mi popołudnie i ranek, spędzony częściowo w poczekalni u dentysty, a częściowo - pod biczem, bo Syneczek uznał, że musi w nowej czapce iść do babci. Więc dziergałam na akord, bo już-już trzeba było wychodzić ;)
Wybaczcie jakość, w tym świetle i tak cud, że coś widać :/ Zużyłam 1 motek Amelii z Włóczek Warmii, druty 4mm. Na samym czubku czapki zabrakło mi ociupinę włóczki, więc dokończyłam Supersoftem Lana Gatto.
Czapka to Waffle Hat Anny Voronezhskiej.
A teraz dziergam skarpetki Spring Pools :)

Kasiu J. - fason i opis znakomity, szczerze polecam :)
A.Bo. - miska sprawdza się, z tym, że wkładam do niej włóczkę na czas roboty. Najlepiej współpracują z nią kejki - walcowate kłębki ze zwijarki, albo zwykłe kłębki. Firmowe owalne motki mniej.
Leno, a czemu nie umiesz? Opis prowadzi za rączkę, bardzo przyjemnie się dzierga.
Ado, cieszę się, że pomogłam.
Wspaniała Awatarnio, powinno działać, czy wykonałaś dokładnie wszystkie instrukcje?
Powłóczmy się - dziękuję :)
Koczkodanie, efekt twojej pracy jest naprawdę fajny :)

9 komentarzy :

gorko prezentuje pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ja mam słabość do czapek dla chłopaków, ta jest świetna!

Kasia J. pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Fantastyczny sweterek :-) Teraz już mnie przekonałaś na 100 % - muszę taki mieć.
Czapka rewelacyjna :-) Piękny ma kolor.
Pozdrawiam serdecznie.

Urszula97 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

sweter przepiękny, oryginalny udzierg i super kolor, młody bardzo zadowolony z czapusi,a jak widzę skarpety robione taką metodą to chylę czoła,

Ewa pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Nie ma to jak robić pod presją - Pozdrawiam !

Lena MadHatter pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

no nie umiem i już ;-)
ten wiatr też mnie wpienia,a sweterek boooooooooski! kiedyś, jak już będę mieć zasoby wszelakie, to se spróbuję.
*ściska serdecznie* :-) ♥

Hogata_Rogata pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Sweterek piękny! Najbardziej urzeka w nim oryginalny fason. Czapeczka w pięknych odcieniach niebieskiego:) Pozdrawiam

Lucy eM Ko pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Piekny ten tylni wzorek, wyszczupla. Na wzorkowana linie raglanu jeszcze sie nie odwazylam ;)

Anna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

się nie dziwię, ze się uzależniłaś jak patrze na te kolorki :) a co do synka to dobrze że chce chodzić, mój już woli czapki kupowane ;)
zdrówka dla rodzinki życzę :)

Deilephila pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Oooo taki sweter chciałabym miec! A czapka - takie akcje są najlepsze, szkoda tylko ze czasem kosztuja troche nerwów więcej ;)

Step 7: Then click on the save template.