poniedziałek, 18 czerwca 2012

Testowanie trwa


No tak. Przyznaję się. Zrobiłam z Divy serwetkę. I wyszła! Nawet blokowania jej nie trzeba, najwyżej minimalne prasowanie. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że to włóczka szydełkowa :)
Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem jej ze zniżką, przypominam, że kupon rabatowy powiesiłam wczoraj na Klubie Ręko-Dzielnych na Facebooku. Jeśli ktoś nie ma tam konta, a chce ją kupić, zapraszam do kontaktu - adres mailowy po prawej :)


Truscaveczka odpowiada

Anium, polecam własne próby :)
Kasiu S., wysłałam maila.
Marlenko, testy trwają :) Jeszcze się tanktopik robi dla Miss Sajgon :)
DeilephiloPersjankoDHFAśkin - dzięki :*
Kantor, dzięki za wyręczenie mnie :)
BigMamo, na Ravelry jest sporo prostych schematów na getry szydełkowe, polecam :) A pokrowczyk zgapiaj do woli, będzie jeszcze druga wersja, tylko z inną falbanką.
Kocie, może divy baletowo-operowej? :P

3 komentarze :

Robótki Marleny pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Serwetka wyszła fikuśna ale czekam na większe formy:) próbowałaś na drutach?:)
Pozdrawiam, Marlena

Mika pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Mam pytanie odnośnie RAND. Jak przekazać Ci zdjęcia efektów do publikacji? Bo pierwszy raz biorę udział w takim przedsięwzięciu i nie wiem.
Pozdrawiam.

www.fotogramika.blox.pl

BigMama pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

kurcze nie korzystałam z Ravelry ;( czym to się je?

Step 7: Then click on the save template.