piątek, 24 lipca 2015

Szybki creeper

Wszystkie mamy minecraftowców na pewno docenią, co zdążyłam machnąć od wczoraj.
 Włóczki lana gatto: misina i super soft, druty 4,5mm, wzór z ravelry:
Zrezygnowałam z wersji krasnalkowo-pomponowej na życzenie Syna.
Czapka czerwcowa do akcji 12 czapek (już prawie nadrobiłam zaległości ;) )
W wyzwaniu Maknety mowa była o inspiracji książką lub filmem, ale pozwolę sobie dołączyć do tego punktu i grę komputerową ;)



Lamiko, ja tak kiedyś paniom na placu zabaw pokazywałam dzierganie czapki magic loopem, tamtym się podobało :)
Edi.es, bo ci, którym wydaje się, że wszystko wiedzą, są szalenie irytujący. Zwłaszcza dla nas, które naprawdę wiemy wszystko :D
Kasiu J., kolory to zasługa Alize ;) Mnie na 5 drutach robiły się drabinki :/
Justyno, pewnie, że "Pisane łapą", czytałam to setki razy będąc dzieckiem :)

5 komentarzy :

Abo-tak pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

rewelacyjna i jaki ekspres!

Abo-tak pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

rewelacyjna i jaki ekspres!

Joanna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

WOW!
Ja doceniam!
U mnie czapkowo bedzie jaktemperatura spadnie tak ze 25-30 stopni...
Motylek

Joanna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Temperatura spadła, i choć do konieczności noszenia czapki jeszcze daleko - ja tez "machnęłam" kriperową czapkę. A w zasadzie dwie, bo moja młodsza papuga musi mieć to co starszy brat. Nie-krasnalowe, ale jedna z pomponem - dla tej młodszej sroczki.
Pozdrawiam serdecznie,
Motylek

LUNA pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Wow moi synowie są fanami bohatera Twojej czapki ☺ oj byli by zachwyceni takim gadżetem. Pozdrawiam.

Step 7: Then click on the save template.