sobota, 17 września 2016

Pewność siebie

Bądźmy pewne siebie :) Be Confident!
Otulacz na dwa zamotania zrobiłam w ramach testu dla Hani Maciejewskiej - wzór jest już dostępny na ravelry :)

Otulacz wydziergałam z 3 motków Karismy, na drutach 4,5mm i 5mm. Wzór jest bardzo prosty do zapamiętania, a strukturalny ściągacz nadaje mięsistości dzianinie :)
Basiu, mnie też nie :) Ale każdy ma swoje ulubione akcesoria, więc mama ma taki :)
Grażyno - ja teraz dopiero odkrywam wartość lektur :)
Borussenqueen, nic nie dostałam, napisz jeszcze raz na truscaveczka (at) gmail.com

4 komentarze :

Lucy eM Ko pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Zachwycilam sie tym "naszyjnikiem", jest wspanialy, nietuzinkowy, elegancki.

Kasia J. pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Fantastyczny komin :-) Zakochałam się w tym projekcie i koniecznie muszę sobie takie cudo wydziergać :-)
Wybrałaś doskonały kolor.
Pozdrawiam serdecznie.

Asia305 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Piękny komin i do tego w bardzo uniwersalnym kolorze :)
Kasiu - serdecznie zapraszam Cię na nasze comiesięczne spotkania Dziewiarek Podkarpacia, najbliższe odbędzie się 24 września - szczegóły na moim blogu :)
Pozdrawiam serdecznie,
Asia

Alicja Z. pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

wspaniały komin, śłiczny wzór i wygląda na bardzo miękki

Step 7: Then click on the save template.