czwartek, 23 lutego 2017

Wcale nie prosto z drutów

Tak wyszło, że nie pokazałam od razu po zrobieniu dwóch moich prac - ponieważ jedna była niespodzianką dla mojej siostry, a druga od razu popędziła do przedszkola na bal :) Ale spieszę nadrobić zaległości.

Po pierwsze zatem - szalochusta Buccaneer, wzór autorstwa Justyny Lorkowskiej, której talent i pomysłowość są niezmierzone. Pierwszy egzemplarz był dla mojej siostry, ale koniecznie chcę sobie zrobić drugą taką, w moich kolorach :)
Poszły mi 3 motki Flory dropsa, plus resztki różnych kolorów Flory i Fabela. Druty 3,75 i 3,5.

A tu korona mojego księciunia ;)
Elegant Knit Crown autorstwa Kathryn Andrews 
Wydziergałam ją na drutach 4mm z podwójnej Perliny (bawełna z akrylem) Himalaya.
Halino, tak się właśnie przyjęło u nas mówić - pytanie, czy trzeba dodatkowo rozróżniać te określenia :)
Olaboga, koc rzuciłam póki co, dziergam kalowy sweterek :)
Justyno - szpula, faktycznie, o niej zapomniałam :)
Ago - no właśnie, mam podobnie, jakkolwiek precel podbił moje serce :)
Basiu, dziękuję :) Nie wiem tylko, czy dam radę kontynuować, jakby się tak znienacka ciepło zrobiło ;)
Pierożku, ja niektóre opowieści czytam pierwszy raz w życiu, w tym tomiszczu są także mniej znane opowiadania. No i fajnie sobie tak odświeżyć dawną lekturę, która zdecydowanie się broni nadal :)
Decora Bunny, udało się? Nie wiem, jaki błąd, więc nie bardzo mogę pomóc.

5 komentarzy :

W Harmonii pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Chusta jest śliczna. Korona - rewelacyjny pomysł.

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Korona skradła moje serce :)

made by ula pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Chusta jest rewelacyjna, ale korona powaliła mnie na kolana!!! Ja jak potrzebowałam przebrać Juniora za króla, to popędziłam do papierniczego i kupiłam taką plastikową za 5 zł... na dzierganą nawet nie wpadłam! :)

Lucy pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ja widocznie mam jednak słabą wyobraźnię, bo nawet bym nie pomyślała o wydzierganiu korony. Jest wspaniała!
Tłusty czwartek w toku, pączki już kupione, powracając do oponek ;) nie mam talentów ani chęci pieczenia czegokolwiek, więc daje zarobić ekspertom :D

ciapara pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Korona wymiata

Step 7: Then click on the save template.