wtorek, 19 stycznia 2010

Znalezione w Knitting Daily

Łooooo, jaki fajowy szalik!
Znalezione na Knitting Daily. Wzór jest tak prosty, ze nawet schematu nie trzeba - ścieg francuski, co jakiś czas rzędy *2 o.r., n.* powt. - a na początku każdego rzędu robimy albo 2 o.r. albo 2z1 - zależy z której strony.
I jak pragnę kichnąć, nawet indygo mi się tu podoba, choć nadal nie wiem, do czego miałoby pasować :)

Przemku, sprułam, sprułam. Z Wendy robię teraz coś pośredniego między bolerkiem a kamizelką - kliknij etykietkę w WIP :)

2 komentarze :

Przemek pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Szalik, boski ! A kamizelko-bolerko boska ! I ten kołnierz szalowy ! (ojjj... i po co było mi pokazywać?)

Ela pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Właśnie zaczęłam męską czapkę Twojego projektu. Paseczki w realu dużo lepiej wyglądają niż na zdjęciach. Pochwalę się, jak skończę.
U mnie Alize Viscoze też czeka. Tyle, że mam taką jaskraworóżową. Planowałam płaszczyk dla córki, ale teraz nie poszłabym na ten kolor.

Step 7: Then click on the save template.