wtorek, 3 stycznia 2012

Noworoczne produkcje

Nowy Rok zaczął się u nas pogodnie, gwarnie i nowozębowo (no tak, ząbkowanie Pana Syna nieco tej radości życia ujmuje, ale cóż, przeżyjemy).
Zdążyłam wreszcie wykończyć dwa drobiazgi i zacząć coś dla Pana Męża :)


Golfik dla Pana Syna z 1 moteczka First Class, golfik jest wykonany ściągaczem patentowym w okrążeniach (i dlaczego on się tak skręca, a?) na drutach 4mm.
Mitenki z Lanagold Alize, druty 5mm, robione w okrążeniach.

A tu - zaczęty szalik dla Pana Męża, dziergany na drutach 5mm z podwójnej Baśki. Jak widać, paski są ze ściegu francuskiego i pojedynczego ryżu.

Truscaveczka odpowiada

Raz jeszcze dziękuję za życzenia i mam nadzieję, że moje schematy przydadzą się komuś :)

5 komentarzy :

lamika88 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Pracowicie zaczęłaś Nowy Rok:-) Bardzo fajny golfik i mitenki:-)

dhf pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

mitenki są zajefajne :)

reni pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

super.. pozdrawiam

hand made by pstro pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

oj ale ładnie rozpoczęłaś nowy rok! mitenki świetne z jakiego opisu je zrobiłaś??

nietylkoSZALenstwo pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

fajny początek roku ;))) golfik dla syna mi się podoba bardzo! a może on się skręca bo robisz oczka przekręcone? ja podobno dziergam metodą heretycką ;))) jakkolwiek to brzmi ;) a jak robię na okrągło to muszę po bożemu żeby się nie skręcało ;)
a moje postanowienie na nowy rok to nauczyć się robić minetki - dość już tej niezdrowej zazdrości ! ;)))) pozdrawiam

Step 7: Then click on the save template.