wtorek, 31 stycznia 2012

Paski w okrążeniach bez schodków

No i tak to się zbiegło z tematem skarpetkowym. W sumie to nie koniec cyklu jeszcze, stay tuned ;)
Stumblowałam - klik ja sobie po sieci, leniwie popatrując na igrającego balonem Syneczka, gdy wtem! zaatakowała mnie strona, na której znalazłam, jak właściwie robić skarpetki w paski, żeby w miejscu zmiany koloru nie powstawał brzydki schodek. I powiem wam- to działa :)
Linki:
I co Wy na to? Ja już planuję bezschodkowe skarpetki w kolorowe paski :)


Truscaveczka odpowiada
Chmurko, no właśnie skarpetki wydają się być skomplikowane, ale nie muszą wcale okazać się trudne. Ja pierwsze robiłam z gazetki polskiej, tradycyjną metodą i płakałam rzewnymi łzami. A to może być takie łatwe :)
Reniu, miło mi :)
Justa, nie łam się tylko działaj :) To 7 ŁATWYCH kroków, serio-serio!
AnnoB., czas to zmienić :)
Magdo, koniecznie spróbuj! :)
Antosiu, cieszę się, że Ci się podoba :)
Ciemnanocko, czekam póki co na kieckę :)

I jeszcze do posta nawiązującego do problemów poruszonych przez Pimposhkę:
Scriptorio, masz 100% racji! Ja tylko biorę poprawkę na to, że nie każdy zna angielski na tyle, by umieć znaleźć to, co mu jest potrzebne - dlatego staram się, gdy sama na coś trafię, podzielić się linkami i objaśnieniami.
Reniu, na jednym forum trafiłam na tekst "Największe kłamstwo na forum? Że "Szukaj" nic nie znalazł." ;)
Zdzid, nie zamierzam wdawać się w dyskusje - i chcę pozostać przy zasadzie "objaśnienia na blogu". Na priv się nie sprawdza, mam wrażenie. Na kilka maili z pomocą (z ostatniego weekendu) dostałam 1 dziękuję :P
Ciemnanocko, ja też lubię miejsca, gdzie mogę znaleźć wypróbowane metody. To jedna z moich motywacji do prowadzenia bloga. 

4 komentarze :

BogaczKa pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

O!!! Dzięki Ci Dobra Kobieto!!!
Właśnie planuję robić sweter w paski i główkowałam jak uniknąć tych schodków, więc ta metoda jest dla mnie strzałem w dziesiątkę :)))

Gabriela Gorgoń pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Dzięki, dzięki za Autopilota!! Może w końcu się skuszę i zrobię.

Krysia pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Jesteś naprawdę Wielka- dziękuję za wszystkie porady- sa bezcenne.

Antosia pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Właśnie grzebałam w internecie w tym temacie, bo paskową bluzeczkę na okrągło dla dziecka mam robic i trochę wiedzy chciałam zdobyć. Dzięki za wszystkie poradniki, bardzo się przydadzą.

Step 7: Then click on the save template.