czwartek, 18 grudnia 2014

Trus o ciepłych uszach

A dlaczego Trus ma ciepłe uszy? Bo skończyła opaskę z Same Wiecie Której włóczki ;) I ta opaska jest och, jaka ciepła i och jaka miękka i w ogóle och :)
Robiłam według tego opisu, ale zrezygnowałam z guzików:
Druty 5,5 mm, na opaskę poszło pół motka.

A tu podkładki pod kubeczki, proste, grające kolorem i niekonwencjonalną dekoracją :) Wydziergane z jeansu YarnArtu, szydełko 4mm.
Wzór stąd:
Lucy, ja argument o szeleście i zapachu słyszę od każdego, kto nie czytał na czytniku ;) Mam na nim mnóstwo książek, także tych dla dzieci, pozrzucane artykuły z neta i w ogóle nie wyobrażam sobie czytania z papieru, kiedy mogę wygodniej ;)
Dorotheo, wiesz, gdzie go szukać ;)
Kasiu B., no to szybciutko, zanim wykupią ;)
Asju, kobieto zepsuta - bratnie dusze z nas, ani chybi ;)
Que Saba, nie jesteś jedyna, jak czytam w komentarzach - czas rozkręcić jakiś klub? :)
Moniko, włóczkożerny, ale jaki mięsisty i ciepły :)
Debbie, a może pokombinować z innym szablonem?
Leno, tfu tfu, właśnie się dowiedziałam, że jestem zepsuta mniej, bo kolano mam w całości i tylko udaje kontuzję ;) Więc wiesz, nie zapeszaj :D
Annette, no ba!

2 komentarze :

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Wspaniała opaska :-)
Podkładki rewelacyjne - doskonałe kolory :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Lenard pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

no i widzisz :-P gdzie niby to zepsucie, sam luksus i ekskluzywność :-D masz się czuć jak księżniczka, o!

Step 7: Then click on the save template.