poniedziałek, 1 grudnia 2014

Ostrzeżenie przed mrozem

No i co? Błyskawicznie wydziergałam dziecku komin - bo zimno, a tu mówią, że wrócą dodatnie temperatury. Może to i dobrze - święta Barbara po wodzie, Boże Narodzenie po lodzie :)


Włóczki to Nepal (fiolet i ecru) i Alaska (szara), po jednym motku, druty 5 i 6mm.
Mnie po sfałdowaniu się średnio podoba, ale właścicielka zadowolna. Może jeszcze zmięknie i będzie się ładniej układać.

Dehaef, dziękuję :* Mam nadzieję, że kolejne też będą się podobać, bo plany mam rozbudowane ;)
Aniu, dziękuję bardzo :) Zależało mi na dopasowanym swetrze, żeby nie dodawać sobie kilogramów workowatym tworem ;)
Rzeko, dziękuję :)
Urszulo, sweterek sam się dziergał, wyjątkowo szybka robótka, serio!
Korespondentko, dziękuję :) Na szczęście wzór jest tak opisany, że nie sposób się pomylić ;)
Pietruszko, zamiast zazdrościć - rób :)
Ewo, włóczka jest bardzo jedwabista, naprawdę się polubiłyśmy ;)
Fouzune, sweter jest bardzo cieplutki i niestraszna mi zima ;)
Kasiu, dziękuję :)


4 komentarze :

samosia pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Bardzo fajny otulacz, można powiedzieć: wielofunkcyjny. Sfalowany tez mi się podoba. Myślę o podobnym dla siebie. Rozumiem, że zaczynałaś od dołu a w ostatniej części stopniowo gubiłaś oczka jak przy swetrze? Będę robić metodą prób i błędów:)

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Rewelacyjny! Śliczne kolory :-) Coś czuję, że jeszcze się przyda tej zimy, mimo, że zapowiadają ocieplenie...
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Zrobisz mi nagłówek na bloga?
Jak się zgadzasz to napisz na moim blogu : http://przygodys.blogspot.com

Ewa pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Super otulacz !

Step 7: Then click on the save template.