środa, 9 grudnia 2015

Siebie chyba też otulę

Zrobiłam drugi otulacz Brioche Twisted Cowl, tym razem z Marigold La Passion, druty znów ósemki. I powiem wam, że sobie chyba też taki machnę, nie tylko ciotkom moich dzieci może być ciepło tej zimy ;) Drugi jest odrobinę szerszy (pierwszy miał 29 oczek, ten 33) i jeszcze lepiej ociepla okolice na zimno wielce wrażliwe. Poszło mi jakieś 110 g włóczki i wygląda to tak:
Włóczka ma niezbyt nachalnie rozmieszczone maleńkie cekinki i efekt ogólnie jest bardzo fajny.
A że dzisiaj czytanie i dzierganie u Maknety, to wrzucam zdjęcie bieżącej lektury z nową robótką. To niemowlęcy kocyk, kuzynka mojego męża niedługo będzie mieć córeczkę :) Na razie podoba mi się nieskomplikowany wzór, ale pewnie niedługo będę marudzić, że nuuuuudzi mi się ;) Wzór to Honeycomb Lacy Baby Blanket, a autorką jest Marjorie Arnott. Ponieważ wzór to sam opis, postaram się wrzucić schemat graficzny, mnie się łatwiej dzierga z rysunku i nie rozumiem schematofobii części autorów i aturek wzorów w necie. A już szydełkowe opisy bez schematu graficznego mnie wykańczają po prostu.
 
Bevo, przypomniałaś mi, jak robiłam koszyczki ze Zpagetti, ma-sak-ra! ;) 
Kasiu, cieszę się, że cię zainspirował mój koszyczek :)
Małgosiu, dziękuję :)
Renik, mówisz - masz! :)

4 komentarze :

Ewa pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Otulacz piękny - sama bym się takim otuliła ! Pozdrawiam !

makneta pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Fajna włóczka, jak cekinów nie jest za dużo, to super to wygląda.
Też sto razy bardziej wolę schematy niż opisy, ale część nie tylko projektantek, ale też dziergaczek lubi być prowadzonych za rękę rząd po rzędzie.
Pozdrawiam

mp pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Skończyłam brioszkową czapkę i wieczorem narzucę oczka na otulacz do kompletu, dzięki za inspirację :-)
Opisów bez schematu unikam jak ognia, a już kompletnie do mnie nie trafiają opisy wyrobów szydełkowych, ostatnio poległam na serwetce- nie mam cierpliwości do rozszyfrowywania długaśnych zapisów .

Lucy pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ja tez mam te schematofobie ;)
Piekny otulacz. Ale juz idze mojego psiaka, obgryzajacego mi te cekinki ,)

Step 7: Then click on the save template.