piątek, 30 października 2009

Majowy sweterek i zagwozdka


Sweterek dla Mai. Włóczka Evelyn 150 g (zostało 6 cm!), druty 5mm.
Schemat tu ->


A tu rzeczona zagwozdka. Zaczęłam robić czapkę dla męża, bardzo spodobały mu się te prążki. Kawałek widoczny na zdjęciu będzie stanowił wywinięcie czapki, resztę mam zamiar robić ściegiem gładkim. Tylko mam problem z kolorami. Są 3 opcje:
1. Reszta czapki jeż w jednorzędowe prążki.
2. Reszta czapki w szersze (2-3 rzędy) paski.
3. Reszta czapki gładka.
a) zielona
b) beżowa.
Jeśli Wy mi nie pomożecie zdecydować, to sama chyba zacznę dym uszami puszczać ;)


Alushko, przede mną długi zapiątek, kto wie... :)
Lauro, chciałabym dorobić szalik/chustę w tym niebywałym fiolecie a tu mi pasmanterię zamykają na osiedlu jedyną :( Szukam więc gdzie mogę takiej Oliwii (w rzeczywistości jest mniej różowa :))

Brak komentarzy :

Step 7: Then click on the save template.