poniedziałek, 19 października 2009

Nannerki skończone!

Właściwie skończyłam je już w sobotę, ale dopiero teraz mam chwilę żeby coś napisać. Fotki potem - baterie od aparatu się ładują :)


Myszoptico, raz raz, do roboty :) Skarpetki są niezbędne!
Antonino, dziękuję :)
Aleksandro, ja korzystałam ze wzoru Wendy "Nanner Socks" a samą technikę podpatrzyłam TUTAJ. Od razu mówię, że technika wymaga drutów z naprawdę elastyczną żyłką i konkretnie śliskich. Próbowałam na teflonowanych i niestety poniosłam klęskę.

1 komentarz :

Pyziulka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ej, ja z tego nabierania oczek korzystam już od jakiegoś czasy i nawet na lidlowych drutach mi wychodzi :P A jak wiemy lidlowe druty nie dość że powlekane to i żyłkę mają mało elastyczną :P

Czekam na zdjęcia skarpetek!

Step 7: Then click on the save template.