piątek, 17 września 2010

Czapkowy sezon

Basia będzie miała czapkę z First Class Rozetti - w życiu nie miałam w ręku tak miękkiej i ładnej włóczki, pora się zaprzyjaźnić z nią na stałe. Czapka robiona z lekko zmodyfikowanego wzoru Kaszmirki na drutach addi 4mm.
A Iwo ma czapkę z Jasmin, schemat to moja pilotka, druty 4mm.


DHF, musisz poczekać aż zblokuję wdzianko a poczta się wykaże :)
Tkaitko, uwierz, ja też się doczekać nie mogę :)
Zulko, Agato, dzięki :)
Antosiu, dzierga się przyjemnie i od góry :)
Theli, dzięki za balkonową wskazówkę :)
Bean, a może i Ty dziergniesz tego Hewa?

4 komentarze :

bean pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Na Heva to jeszcze mnie stać, zbyt małe umiejętności drutowe posiadam ;) ale cały czas się uczę, więc nie mówię stanowczo NIE.
Co do czapek, to faktycznie najwyższa pora się w nie zaopatrzyć :))

Katerina pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Uwielbiam tę włóczkę. Robię z niej sweterki dla mojej córci. Ale jeszcze przyjemniejsze w dotyku jest Merino.

theli pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Przyłączam się do peanów na cześć First Class - robiłam po raz pierwszy i nie mogłam wyjść z zachwytu :) Choć jak dla mnie mogłaby być ciut grubsza.

Anna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

dzien dobry a czy jakis wzor jak taka meska czapke mzna zrobic?

Step 7: Then click on the save template.