niedziela, 2 stycznia 2011

Działo się

A to nie wszystkie moje dokonania :) 
Przy okazji polecam cudny program online do robienia kolaży ze zdjęć - Photovisi - klik! i drugi - do obróbki graficznej - Pixlr - klik! Fotoszop to to nie jest, ale bardzo fajnie można zdjęcia obrobić, przyciąć, podkoloryzować i tak dalej :)

Truscaveczka odpowiada

Jeszcze raz dziękuję za pozostawione życzenia noworoczne. Spieszę donieść, ze Miss Olga doczekała sylwestrowych fajerwerków i oszalała ze szczęścia, wydając nieumiarkowane okrzyki, które dla odmiany spowodowały, że z nagła przebudzony Pan Syn zapragnął spełnić noworoczny toast mlekiem :) Z tego wróże, że nowy rok będzie szalony, wesoły i rodzinny :) Czego sobie i Wam życzę :)

PS Dołączyłam plakietkę facebookową "Like this!" - jeśli nie macie ochoty zostawiać komentarza, zawsze możecie w nią prztyknąć,będzie mi równie miło :)

7 komentarzy :

piaseiza pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Pomyslności w Nowym Roku!. Jesteś moim ideałem organizacji, taki "słodki nowy obowiązek", a Ty wciąż na bieżąco ;).
Chciałam iść na łatwiznę i kliknąć na nową ikonke, ale musiałabym znowu gdzieś się rejestrować.

reni pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Oj,działo się..pozdrawiam

Agata Adelajda pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Fajne prace:)
Odgapiłam perfidnie i też sobie podsumowałam, a co?!
Pozdrawiam serdecznie:)

Sylvia pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

No spory dorobek, spory:)
Bardzo ładna ta ostatnia czapka - czy robiłaś ją dodając sukcesywnie określoną liczbę oczek "w co którymś" rzędzie, a potem zamykałaś dążąc do zakończenia?

Truscaveczka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Sylvia, to Kashmirka, schemat wrzucałam, użyj blogowej wyszukiwarki :)

Pandora pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Wspaniałe zestawienie, każda praca z osobna była fantastyczna, ale razem wyglądają imponująco. Pozdrawiam.

Krysia pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Dorobek rewelacyjnie piękny i obfity. Blog wspaniały, dzieci najkochańsze - i tylko pytam kiedy ? Wspaniale rządzisz czasem.
Tylko dobrych i pięknych dni w Nowym Roku.

Step 7: Then click on the save template.