wtorek, 2 sierpnia 2011

Z pewnym zażenowaniem

Muszę zaktualizować listę zasobów. Gdyż skuteczne sprzątanie ujawniło jeszcze jeden wór tego i owego ;)
  • first class rozetti: 2 pełne motki, niebieski i granatowy, niestety w niepasujących odcieniach plus 3 małe kłębuszki: ecru, lila i ciemny fiolet.
  • cable cotton z Lidla, prawie 3 kłębki, jakieś 130g.
  • supreme w kolorze lilaróż, jakieś 200g
  • nietknięty czekoladowy kashmir (100g)
  • colorado (gruba cieniowana bawełna) z lidla - 150g
  • sonata: 75g waniliowej, 15g malinowej
  • brudnoróżowa aria (cały kłębek)
  • resztki łososiowej elian sally
  • tajemnicza turecka bawełna, nieskręcona, zgrzebna, na metce nie umiem zidentyfikować nazwy (dance krose?) - grubość jak medusa - 200g niebieskiej, 100g w kolorze zieleń wiosenna
  • oliwia w niebieskoszarym, stalowym kolorze, jakieś 150g
  • coś, z czego roiłam jesienią czapkę, chyba merino jakieś - 50g
  • lorena, 3 motki miętowej (110), jeden bladoróżowy, jeden ciemnoróżowy
Niestety ujawniły się też dwa niedokończone projekty a ja nienawidzę kończyć po taaaaaaakim czasie. Ale jak się zawezmę...

Obiecałam sobie wyrobić jak najwięcej resztek, ale mam też zamiar pozbyć się części w sposób rozdawczy. Przygotuję spis i zdjęcia tego, co chcę oddać za koszt wysyłki i dam znać :)


Truscaveczka odpowiada

Odpowiem hurtem - tak, przebłysk przedstawiał początek kocyka dla małej Zosi. Na razie mam 28cm z zamierzonych 110 - a włóczka już się pakuje u Uli w Zamotanych :)

3 komentarze :

Anka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

z jakiej włóczki będzie ten kocyk!A mam ochotę na ten first class rozetti
bo robię z resztek kapę .Pozdrawiam

reni pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Z chęcią przygarnę niechciane włóczki...pozdrawiam

Joanna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ja również stworzę dom dla niechcianych niteczek. Pozdrawiam

Step 7: Then click on the save template.