wtorek, 20 lipca 2010

Czy ja umiem wytrzymać...?

Bez nowych pomysłów? No cóż, znacie mnie - jeśli na horyzoncie pojawia się nowa idea/technika, muuuuszę ją wypróbować. Szukając pomysłu na kocyk dla dzidziusia (całkiem nowego, elementy robione do poprzedniego pomysłu wychodziły niefajne - sztywne i w ogóle) trafiłam na taki pomysł:
No i co myślicie? Robi się to cudo od środka, ja wzięłam medusę i druty 4 mm i chcę zrobić kocyk kremowy z wąskimi paseczkami - zielonymi i fioletowymi.

A elementy poszły na to:



Aluś też zasługuje na nowy kocyk :) I nie jest przesadnie wymagający.
Kasiu, koniecznie weź się za torebkę, naprawdę przyjemnie się ją robi a efekty zaraz zaczną spływać - bo ta zaraza się rozprzestrzenia :)
Aniu, no to do roboty :) Jeszcze tyle lata przed nami!
Magii, no to biegusiem pokazuj!
Artesanko, dziękuję :) Właśnie uświadomiłam sobie, jak bardzo cenię niepowtarzalność i bycie inną :)
Ivoncjo, czekam niecierpliwie :) A Twoja torba jaki będzie miała kolor?
Mareju, dzięki :* To własnie w kolorze włóczki się zakochałam.
Monimarce, zrób na próbę jeden element... A potem nie będziesz mogła przerwać ;)
Agatko, jakiej przeglądarki używasz? Firefox z adblockiem albo chrome z adthwartem załatwia sprawę.
Tkaitko, dzięki za nowe przezwisko ;) Szczuja, hihi! Zlikwiduję tę weryfikację i zobaczę, czy będzie dużo śmiecia, może uda mi się spamu uniknąć.
Gabrysiu, dzięki :)
Hado, cieszę się, że zapoczątkowałam modę. Twojej torby też się nie mogę doczekać :)
Alicjo, dziękuję :)

1 komentarz :

Kruliczyca pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Wygląda bardzo fajnie, ale czy zniesiesz dzierganie całego kocyka samymi oczkami prawymi?

Step 7: Then click on the save template.