poniedziałek, 5 lipca 2010

Schemat

Znalazłam fajny motyw na torebkę:

Robię kolejne motywy bez odrywania nitki, bo chowanie ogonków jest zajęciem ponad moje siły. Na razie mam 7 motywów z 26 potrzebnych. Mmm, mam nadzieję, że wyjdzie tak ładnie, jak bym chciała. Muszę jeszcze wykombinować pasek (może wąski pasek do spodni z ciucharni?) i znaleźć kogoś, kto mi uszyje podszewkę - z kieszonkami w środku, żeby praktycznie było. Zdjęć nie ma nadal, aparat czeka na zakup nowych baterii.

Magii66, jak tylko skończę swoją wersję, wszystko rozpiszę i rozrysuję :)
Yadis, łap za szydło i lecimy z tym koksem :)

2 komentarze :

magii66 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

To trzymam kciuki, żeby się udało i czekam cierpliwie:)

Akna74 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

truskaweczko jak robic bez odrywania nitki?? oj namieszałas w głowach ta torebką;-))))

Step 7: Then click on the save template.