poniedziałek, 19 lipca 2010

Skończona :)

Ale bez podszewki jeszcze - muszę kupić materiał i pouśmiechać się do babci mojego męża, która ma maszynę do szycia :)
Pasek zrobiłam z 3 wąskich skórkowych paseczków, z ich resztek powstała kokardka. Muszę powiedzieć, że efekt przerósł moje wyobrażenia, nie myślałam, że mi się tak ładnie uda :)

Effciu, Twoja torba zmobilizowała mnie do skończenia mojej :) Bardzo mi się podoba - zwłaszcza nasycony kolor - taki chaberek zupełny :)
Mareju, poprawiłam piosenkę, teraz powinna grać. A szydełko nie gryzie, naprawdę :) Może warto spróbować raz jeszcze?
Hrabino, nie sposób się nie zgodzić.
Tkaitko, nie milcz tylko łap za szydełko i działaj :)

15 komentarzy :

Moje smutki, dieta, szydelko i drutki pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Piekna, a ta kokardka i paseczki skorkowe sa cudnym dodatkiem, oj musze w koncu pokombinowac i zrobic swoja wersje... Pozdrawiam.

Anna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

kolejna wersja tej torebki, bomba, nabieram ochoty :))

magii66 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Pięknie wyszła. Bardzo jestem ciekawa ile tych torebek powstało.
Moja właśnie dosycha:)

artesanka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Bardzo udana, a dodatki niepowtarzalne - to zawsze dodaje uroku
...pozdrawiam...

Ivoncja pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Czekałam na nią. :) Bardzo ładna!
Muszę Ci podziękować, Truscaveczko, że zmotywowałaś mnie do zrobienia własnej torebki, i nawet posłużyłam się pokazanym przez Ciebie motywem. Wkrótce pochwalę się nią u siebie. :)

mareju pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Kolor rewelacyjny ...piękna

monimarce pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Gratuluję,bardzo ładna, może kiedyś też mi się taka uda.

Agata pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Świetna torebka!

Mam niestety problem z Twoim blogiem, bo mi taka dupna reklama wszystko zasłania :(

tkaitka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Taka pozytywna szczuja jesteś - szczujesz mnie na te torebki i szczujesz, a ja taka zapracowana, że o zrobieniu czegoś dla siebie mogę zapomnieć na kilka miesięcy...
twoje torebki są rewelacyjne!
O matusie - 8 liter do słownej weryfikacji.Wczoraj u kogoś miałam aż 6 podejść.A potem od razu udało mi się dodać jeszcze jedno zdanie.Ciekawe, co mnie czeka u Ciebie? Podejście pierwsze nie zaliczone.Teraz 7 liter.

Gabriela pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gabriela pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Super wyszła a ten kolorek mmmmmmiodzio....

hada131 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Truskaveczko wywołałaś swoją torebką prawdziwą lawinę szydełkowych toreb. Moja ma się ku końcowi, nie miałam pomysłu na wykończenie i czekałam na Ciebie i Effcię :) A teraz pewnie spapuguję.
Dziękuję za inspirację i schemat.

alicja11 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Wyszła super urocza torebka!

Aleksandra og/i Ørjan pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Wydaje mi sie, ze macie zszyte elementy na dwa sposoby, ale musze powiedziec, ze zgadzam sie - udala sie ladnie :)
pozdrawiam -
- Ola

robaczek15 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

piękna :)

[welniaczki.blox.pl]

Step 7: Then click on the save template.