piątek, 9 lipca 2010

Torebka - sprawozdanie

Ponieważ parę osób zdecydowało się wraz ze mną podjąć wyzwanie torebkowe, napiszę, co mnie się już udało.
Różowymi kropkami oznaczyłam połówki, pomarańczowymi - elementy, które w gotowej torbie są złożone na pół.
Robię torbę bez odrywania nitki, tzn. po zakończeniu elementu zostawiam kilkucentymetrowy kawałek nitki, robię na nim pętelkę zaczynającą nowy kwadracik - a nitkę zostawiam na lewej stronie dzianiny luzem. Przed zrobieniem ostatniego okrążenia elementu planuję, jak go dołączyć, żeby nitka końcowa, wystająca z niego kierowała mnie do pracy nad elementem w pożądanym kierunku. Tę nitkę łączącą elementy da się schować w słupkach, ale nie chce mi się, po lewej stronie i tak będzie podszewka.
Do elementów-połówek jeszcze nie doszłam, ale postaram się rozrysować schemat takiego elementu.
Magii, działaj, działaj ;) 
Akno, mam nadzieję, że trochę rozjaśniłam Ci w głowie :)

3 komentarze :

magii66 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Bardzo dziękuję:)
Pewnie, że działam.

lidia_51 pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Od pewnego czasu obserwuję Pani prace i jestem zachwycona. Bardzo podobała mi się min. biała spódnica i bluzka. Czy mogłabym uzyskać schemat. Jeżeli jest odpłatnie to też chcę . Bardzo mi zależy. Bardzo proszę o odpowiedź na emaila lidia8_7@tlen.pl.

kot&malenstwo pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Czekam czekam na finał :) Fajna torba się zapowiada

Step 7: Then click on the save template.