sobota, 3 lipca 2010

Scęka mi opadła


Jaka piękna sukienka! Nigdy bym nie miała ani umiejętności ani cierpliwości do takiego projektu. Ani figury ;) Cud-miód i orzeszki po prostu :)
Barbarko, długo szukałam czegoś odpowiedniego, ale wydaj mi się, że właśnie znalazłam wygląd bloga, który mi odpowiada. Z kamizelki jestem naprawdę zadowolona, bardzo polecam ten wzór, bo szybki, łatwy, bez zszywania :)
Lacrimo, kolor włóczki Laura opisała jako barwę nierozwiniętych pąków najciemniejszego bzu - i ja się z tym zgadzam w zupełności :)
Fiubździuu, tylko co ja zrobię z resztą Kashmiru? :)
Aniu, gdy tylko dopadnę akumulatorki, zobaczycie jak bardzo Tappanek jest za wąski na moje ciężarowe brzucho ;)
Maknetko, chusta mogłaby się udać, nawet nie taka niewielka - dzięki za pomysł :)
Antonino, gdy tylko się uda - obiecuję :)
Tkaitko, może i Ty się weźmiesz za tę kamizelkę, naprawdę fajnie się robi.
Kachazet, dzięki, bardzo mi miło :)
Artesanko, te szczerze nieudane lądują w szafie bez zdjęć ;) Albo w pruciu ;)
Grażynko, dzięki. Kashmir w tym kolorze to rarytas niestety,w moim sklepie jest brąz, dżins i krem tylko.

2 komentarze :

tkaitka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ta babeczka tak na oko ma rozmiar 42-44, a w porywach nawet 46.Wiele osób może nosić taką kieckę.pomimo poziomych paseczków.Skąd to zakodowanie po róznych łepetynkach, że tęższa osoba nie może pasków?
Sukienka jest rewelacyjna i nie taka znów trudna do wykonania! Wystarczy póżniewj założyc do niej buty na obcasach do nieba:)))
Jakoś nie tęsknię do następnej kamizelki dla siebie. Nie noszę ich prawie wcale.Zawsze mi się wydaje, że mam - mimo wszystko - nadmiar ubrań.A 15 sierpnia mam rodzinną imprezę, taką "ą" i "ę" - no i na nią nie mam się w co ubrać i już nie będę miała.Zatem powstał pomysł, aby nie byc na tej imprezie, tymbardziej, że pominięto naszego 13-to letniego syna, którego samego w domu nie zostawię...Takie buty... Tu odchudzanie - a zaczęły się pojawiać nuty depresyjne, tu ta impreza z takim nietaktem wobec nas, rodziców trzynastolatka... No, nie wiem...
I tak "scęka" mi opadła w nieco innym temacie...

bean pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Sukienka faktycznie powala na kolana. Ja zdecydowałam się tylko zrobić spódnicę, bo wiedziałam, że częściej będę ją nosić :)

Step 7: Then click on the save template.