sobota, 27 października 2012

Miał być ręko-dzień

A wyszło jak zwykle.
Ale zdążyłam uszyć thread-catchera. No, śmietniczkę taką. Tylko jak ją po polsku ładniej nazwać?

Przy okazji widzicie, jak skromniutki jest mój warsztat. Ot, kawałek parapetu :)

Truscaveczka odpowiada:

Wszystkim dziękuję za miłe słowa :)
Kasiu S., szukam właśnie kolejnych pomysłów :) dzisiaj przez ten deszcz nie poszłam na polowanie (okazja niebywała, wszystko po 2 zł), psiakostka. Ale za tydzień nadrobię :)
Beatko, nie strasz mnie ;)

10 komentarzy :

Hanka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Miejsca na warsztat mało, ale jakie efekty :)) Pozdrawiam

Aneta pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Piękny materiał :) ten kolorowy w środku.

violica pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Skromniutki miejsce dla wielkiego mistrza!
A nie za cieplo ci nad tym kaloryferem?

Dehaef pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Małe miejsce, ale talent ogromny! fajniutka smietniczka kolorowa :)

Nailaa pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

fajny pomysł z tym pojemnikiem :)
ja do tej pory używałam takie zwykłego plastikowego do żywności z IKEI ale dzięki twojemu postowi zastanowię się porządnie nad podobnym cudeńkiem :)

Duditka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Śliczna śmietniczka. Miejsca kochana to ty masz naprawdę malutka. Ale nie martw się ja miałam mniej. Kawałek podłogi pod stołem w kuchni a potem się doczekałam własnego małego kącika. Na ciebie też przyjdzie kolej

Lena MadHatter pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

łapaczka, chwytajka, nitko-chwytka? ;-)

Elusiek pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Pewnie wrzucasz tam nitki, więc nitniczka :-). Jakkolwiek nazwiesz, jest bardzo ładna :-)

Foksal Księżna Raczyńska pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

o, jaka dziwna maszyna, co to jest?

Beata (To lubię...) pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ciekawy pomysł z tą śmietniczką :-))) ja mam w maszynie, ale moja to już naprawdę emerytka :-))).

Step 7: Then click on the save template.