środa, 8 lipca 2009

Carmenka

I'm fed up with knitting. Even thinking about casting on some stitches makes me sick. I have no idea how long it will last, but now I'm really into crocheting. I've started Carmen Fantasie and I've already made the yoke. I suppose my husband will be drooling be happy when he sees me with my chest exposed so much. Anyway, now I have to think about attaching the body part of the blouse which doesn't seem as easy as I thought before. I need a row or two of simple dcs just to straighten the outline of the yoke. Wish me luck, I really love this yarn and I finally want something made of it.

Mam dość drutów. Na samą myśl o nabieraniu na nie oczek robi mi się niedobrze. Nie mam pojęcia ile potrwa ten stan, ale teraz mam fazę szydełkowania. Zaczęłam Fantazję z dekoltem Carmen i zrobiłam już karczek. Myślę, że mój mąż zaślini się będzie bardzo zadowolony gdy zobaczy mnie z taaaaaaakim dekoltem. Tak czy owak muszę pomyśleć o połączeniu karczku z resztą bluzki, co nie wydaje mi się tak proste, jak na początku myślałam. Potrzebuję rzędu lub dwóch prostych słupków żeby wyrównać zewnętrzny brzeg karczku. Życzcie mi szczęścia, naprawdę podoba mi się ta włóczka i chciałabym w końcu coś z niej zrobić.


2 komentarze :

casada pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Zaczęty kawałek już dość spory także szydło w dłoń i ...czekam na finisz:)

Carmenka zapowiada się bardzo fajnie, i ten kolor - mój ulubiony!

Przemek pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Nieźle się Carmenka zapowiada, Dziej, i czaruj ! :)

Step 7: Then click on the save template.