poniedziałek, 21 września 2009

Podsumowanie zabawy


Jutro kończy się lato. A wczoraj skończyła się nasza blogowa zabawa "Owocowe lato".
Wasze Prace:


Enid skrapuje


Pomarańczynkowa torebka


Ann Margaret i jej biscornu


Beatowo-ananasowo


1/6 ananasa od Truscaveczki


Anka-porcelanka


Frezjowo-owocowa zakładka


Szykujemy nową zabawę?



Urszulko, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Dziergaj coś fajnego :)
Poswix, kolor świetny - w oryginale minimalnie cieplejszy - ale włóczka bardzo śtucna :/
Pandoro, dzięki za komplement :)

3 komentarze :

Pyziulka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Tak, szykujmy nową zabawę :D Ta mi nie bardzo pasowała tematycznie, ale mam nadzieję , ze następna mi podpasuje.

ENID - M.D.N.S. :) pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

ooo, dziękuję za wyróżnienie tu mojej pracy :) i czekam na nową zabawę:)

El. pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Skończyłam moją owocową pracę.
Jeśli dołączysz ja po czasie to będzie mi miło: http://czas-relaksu.blogspot.com/2009/09/wspomnienie-lata-moja-owocowa-zakadka.html
Ciekawe, jaki masz pomysł na nową zabawę?
Pozdrawiam.

Step 7: Then click on the save template.