poniedziałek, 14 września 2009

Raport Bojowy

Basic Black is in one piece now but it's going to disintegrate again. The sleeves are horribly baggy and I'm not sure what to do, because if I make them more fitted, the cap won't fit the armpit anymore :(
My second mitt needs only finishing the thumb, but after by BB disappointment I lost all my heart to this.

Basic Black jest zszyty ale niedługo znów się rozleci. Rękawy wyszły bardzo szerokie i workowate i nie wiem, co zrobić, bo gdy je zwężę, główka nie będzie pasowała do podkroju pachy :(
Moja druga mitenka wymaga już tylko wykończenia kciuka ale po rozczarowaniu z BB straciłam zapał.
Postanowiłam włączyć do wpisów sekcję "Truscaveczka odpowiada" - wzorem innych blogowiczów. A więc voila:

Pyziulko, bez szans na polubienie - u mnie rękawiczki i pochodne muszą siedzieć porządnie na nadgarstku - żadnych luzów.
AniuZosiu, dzięki :) Mam nadzieję, że komuś się przydadzą te nieszczęsne puchatki :)
Beso_78, witamy w klubie ;)
Urszulko, mam dużą głowę, 59 cm to nie przelewki.
Jo_an44, lubimy tych samych poetów, czy mi się zdaje?

1 komentarz :

poppy pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Hm, ale teraz modne workowate rękawy.
Wszystkie nietoperzasto- kimoniaste w sklepach straszą, jak za przeproszeniem w latach osiemdziesiątych ;)
Ja mam w stosunku do nich uczucia tzw. mieszane- podobają mi się na modelkach ale na mojej osobie niekoniecznie.
Udawaj że tak miało być (hi hi)
To mówiłem ja Jarząbek (Kasia- kasiaba1).

Step 7: Then click on the save template.