czwartek, 23 lutego 2012

23 - Inspiracja z ubrań

Nigdy nie wiem, co wrzucić do tych postów o inspiracji. Dlatego dzisiaj zdjęcie i polecajka z Wear Palettes, o. To blog, zawierający zdjęcia fajnie ubranych ludzi i paletki sporządzone z tych fotografii. Poniżej link do bloga.
Gdy klikniecie w zdjęcie, przeniesiecie się na stronę tej dziewczyny - Justyny B. z Ottawy :)

Truscaveczka odpowiada

Magdor, wiem, że wielka, ale już trochę schudłam ;) <żaaaaart>
Magotkowo, lubię muzykę z Tekstem. Przez duże T. I wykonywaną przez Mężczyzn i Kobiety, nie przez przypadkowe istotki ludzie ;) A co do kontrastów - po prostu spróbuj! Warto!
GaMo, ja też mam podstawkę z możliwością przytrzymania kartek - bossska jest :)
MaBo - zainspirowała mnie do bezwzrokowego dziergania opowieść Joanny Chmielewskiej w jej autobiografii - o niewidomej dziewczynce, dziergającej skarpetki na 5 drutach. To nie takie trudne - jak się okazało :)
Poplątany Świecie, link był w 21 poście ;)
DHF, może się doczekam i u Ciebie kontrastów :)
Bogaczko, wydawało mi się, że taki kocyk to tyyyyyyyyyle roboty... A tymczasem wcale nie :)
Deilephilo, siostro w kolorkach :)
Mirelko, ja od niedawna rozsmakowałam się w kontrastach :)

Brak komentarzy :

Step 7: Then click on the save template.