piątek, 20 sierpnia 2010

Zakładka blackworkowa

Nie mam czasu na nic ;) Goszczę moją Malutką Siostrzyczkę, która jest całkiem dorosła i utalentowana. Żeby Jej podziękować za odwiedziny i fantastyczne towarzystwo, zrobiłam dla Niej małą zakładkę w technice haftu czarnego. A właściwie czerwonego ;)





Wszystkim Wam dziękuję za miłe słowa pod poprzednim wpisem :) Przekazałam komplementy także Hani, autorce zdjęcia, bez której nie miałabym dokumentacji i tej ciąży ;) A już na pewno nie takiej pięknej :)

3 komentarze :

Grażyna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Śliczna zakładka:)

tkaitka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Jak się masz, kochanie?Tak pięknie wyglądasz na zdjęciu!
Zakładkę też podziwiam!
Aha, już "prawie " mam swoją torebkę. Dziś nawet skroiłam podszewkę... :)))

jolad6@gazeta.pl pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

A tuś mi bratku czytający i pięknie haftujący. Piękny prezent dla mola książkowa i pewnie Hania takim jest- pozdrawiam ciebie i dzidziusia niewidocznego jeszcze, oczywiście córeczkę też. Po uśmiechniętej mince w niższym poście, widzę, że wszystko idzie w dobrym kierunku- buźka

Step 7: Then click on the save template.