piątek, 4 grudnia 2009

NaBloPoMo - dzień czwarty

Oglądałam wczoraj film, który:
a) zaczęłam oglądać przypadkiem, sama bym go nie włączyła;
b) zapowiadał się jako "łupucupuzabiligoiukciekł" a okazał się być komedią s-f;
c) w filmie grał jeden z 2 klasycznych aktorów Wielce Umięśnionych;
d) wymieniona została Biblioteka Schwarzeneggera - prezydenta USA;
e) i dlatego o nim piszę - główny bohater przeszedł przeprogramowanie mózgu i został obdarzony umiejętnościami i zamiłowaniem do robienia na drutach, dzięki czemu zrobił czerwony sweter dla swojego obiektu adoracji. Kiedy zobaczyłam, jak porządny kłębek włóczki zaczyna przewijać na motek, wybuchnęłam nieopanowaną wesołością.
Zagadka dla Was - jaki to był film?


Joasiu, dzięki :)
Alushko, cieszę się, że Ci się podobają (i że schemat skarpetek się przyda :)) Oczka takie ładne wychodzą mi zasadniczo tylko w robocie "na okrągło" - w rzędach tam i z powrotem nie jest już tak różowo.

2 komentarze :

barbaratoja pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Ja też oglądałam wczoraj "Człowieka demolkę" i próbowałam wyszywać choinkę. Skończyło się pruciem,ale film po raz kolejny obejrzałam z przyjemnością;-)
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Aga M pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Tak jak Ty - zerkalam jednym okiem,a potem...wciagnelo mnie :D
I sie zastanawialm po co on to na lokiec nawija :) A sweterek ladny - w jeden dzien taki zrobic - nei mam nic przeciwko naprogramowaniu mnie ;)

PS. Oczywiscie Czlowiek Demolka, ze Stallone'm ;)

Step 7: Then click on the save template.