wtorek, 8 grudnia 2009

NaBloPoMo - dzień ósmy

Pokonałam materię i pomimo, że do czapki mam tylko japoński opis z niewyraźnym schematem, zaprzęgłszy szare komórki wykoncypowałam "Jak to jest zrobione". Na razie mam tylko część nausznikową, ale gdy skończę, opiszę schemat po polsku, bo technika fajna i efekt obiecujący. Na razie mam tyle (po zaledwie 3 pruciach ;p):



Magii66, na zdjęciu jest beret z talerzem w środku :) Na ludziu nie będzie raczej, chyba że kursantkę dopadnę z komórką ;)
Anno, to ŻADNA filozofia, jeśli schemat jest dobrze opisany. Oryginalny opisany jest kiepsko, więc ja muszę po swojemu :)
Persjanko, dzięki :) Obym tylko nie zapomniała wpisać się w sobotę - zawsze omijałam kompa wtedy ;)
Florentyno, już zaczęłam pisać :)
Edi-bk, zaprezentowałam na talerzu tym razem - z Kubusiem Puchatkiem ;) Właścicielka będzie blokować już sama. A swój szary beret zblokowałam kiedyś na 30cm pokrywce do patelni, takiej płaskiej. Ledwo go nawlokłam!

Brak komentarzy :

Step 7: Then click on the save template.