wtorek, 29 grudnia 2009

NaBloPoMo - dzień dwudziesty dziewiąty

Zaczęłam robić kamizelkę z poprzecznym karczkiem z Wendy - najpierw miało to być KIC Miss Twiss, ale uznałam, że tylko konstrukcję takiego ciucha tam podpatrzę, a resztę dowymyślam sama ;) Bycie niepoprawną indywidualistką oznacza sporo wysiłku.
To tak jak z gotowaniem - mój mąż przestrzega przepisów co do sekundy, grama i kropli. A ja idę na całość, robię wszytsko po swojemu, tu podpatrzę, tam podsłucham, ówdzie posmakuję i wymyślam swoje :)
Trzymajcie kciuki za moją cierpliwość do kamizelki - co prawda to druty 6 mm, ale mimo wszystko może mnie zniecierpliwić splatanie warkoczy w każdym prawym rządku :/


Przemku, Zulko, Reni, Lamiko, dziękuję za pochwałę :)
Przemku, lejesz miód na moje serce ;) To w naszym mieście uczą Młodych Facetów jak być Prawdziwymi Dżentelmenami? Wygląd bloga się chyba już ustabilizował - zaczynam mieć dość zmian. Ale teraz wykorzystałam technikę, dzięki której już nie stracę zakładek i widgetów przy kolejnych zmianach - i to się liczy.

1 komentarz :

Przemek pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Taaak... owszem uczą :P (tylko sam nie wiem gdzie ;D) Nie, no, blog wygląda super ;) taki ciepły, i w ogóle, nie zmieniaj nic ;)

Step 7: Then click on the save template.