sobota, 5 grudnia 2009

NaBloPoMo - dzień piąty

Dziś rano byłam na zajęciach w Pewnej Firmie, której pracowników uczę angielskiego. Czekając aż grupa się zbierze, dziergałam drugą z January Arm Warmers. Pojawił się kursant i stanął, przyglądając się mojemu zajęciu. Czekałam, co powie: "Moja babcia też dziergała", "Po co dziergać, jak mozna kupić?" czy też może dowolne inne zdanie ze Standardowego Zestawu Komunałów Robótkowych.
Nagle odezwał się.
- O, rękawiczkę robisz? Ale fajnie ci to idzie.
Zatkało mnie bardzo pozytywnie :) Zwłaszcza, że z drutów zwisała mi prosta rurka, nie sugerująca niczego konkretnego.


Basiu, brawo! Jako pierwsza odgadłaś :) Ja na Człowieku Demolce próbowałam dziergać mitenki, ale wciąż myliłam się we wzorze, wiec zarzuciłam dzierganie.
Yasmeen, ja też bym chciała mieć takie tempo jak on - ciekawe, gdzie się można zgłosić na przeprogramowanie :)

1 komentarz :

Fiubździu pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

moje "ulubione" pytanie: szalik szyjesz (!)?

Step 7: Then click on the save template.