wtorek, 30 marca 2010

Och och och

Na moje życie składa się czekanie na operację bliskiej osoby, moje własne wyniki (aaaa, 2 tygodnie!, osiwieję do tego czasu!) i zajmowanie się wspólnym przeziębieniem - moim i Olgi. Zaczynam pierdułki, pruję, na sweterek Olgi, ten ognisty, zabrakło mi włóczki... Dlatego nie mam za wiele do pokazania. Właściwie to tylko zdjęcie, które znalazłam gdzieś w internecie:
Możemy się uczyć od tej pani, jak się robi na drutach szydełkowy szal :)

Lacrimko, dzięki, te kolorki zachwyciły mnie w lidlu i musiałam z tego coś wymyślić :)
Reni, prawda? Powiew wiosny :)
Aniu, jak tylko ją dopadnę i nakłonię do przebiórki...
Enyo - te kolory dla mnie to jak suknia o barwie pogody z "Oślej skórki" - mojej ulubionej bajki :)
Kasiu, postaram się z tą modelką :)
Art-glass-ak, cieszę się, ze się dołączyłaś :)
Beatko, świetna żabka :) A z tym wzorem masz rację.
Maknetko, wspierajmy się wzajemnie :) Może nawet uda mi się dokupić włóczki, bo się skończyła :(
Iwonko, dzięki, kolory strażopożarne, jak orzekła właścicielka :)
Pandorko, nic nadzwyczajnego, bardzo prosty, mam nadzieję, ze kiedyś go skończę...
Tkaitko, ścieg pończoszniczy to przekleństwo!
Walwonko, powiedziałabym, ze wszystko przed Tobą, ale jako niemogąca się nauczyć niektórych technik będę trzymała buźkę na kłódkę ;)
Eve-Jank - dzięki :)

6 komentarzy :

reni pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

no niech mi ktoś powie,że...robótki nie poprawiają humoru...pozdrawiam

Ahrana pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Truskaweczko trzymam kciuki za dobre wyniki, a na przeziębienie kichaj i nie daj się:D

Zdrówka dla Ciebie i Olgi!

artesanka pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Zdrowia przede wszystkim.
Co do zdjęcia to skąd laik może wiedzieć jak się robi taki szal?
A propos robiłam kiedyś na drutach w pociągu i dziewczę siedziące na przeciwko miło mnie zagdnęło: To chyba trudne? Ja odpowiadam, że nie, a ono na to: Na drutach pewnie trudniej? A ja po prostu zgłupiałam - o co chodzi? Pogadałyśmy chwilę i okazało się, ze dziewczę pomyliło druty i szydełko.

Beata pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Trzymam kciuki za operację i za Twoje wyniki. A jakby co, to osiwiejemy razem od tego czekania ;) Będzie raźniej :)

2owieczki pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Pogodnych i rodzinnych Świąt

Teena in Toronto pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

It looks like she should be crocheting it, not knitting.

Happy blogoversary :)

Step 7: Then click on the save template.